ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 50,00€
ΚΑΛΑΘΙ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι
Εδώ θα βρείτε απαντήσεις σε συχνά ερωτώμενα θέματα σχετικά με τις αγορές σας στο eShop μας. Εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με τις διαδικασίες αγοράς, τις πληρωμές, την αποστολή προϊόντων ή οποιοδήποτε άλλο θέμα, εδώ είμαστε για να σας βοηθήσουμε! Ελέγξτε τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις παρακάτω ή επικοινωνήστε μαζί μας για περαιτέρω βοήθεια.
Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;
Σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε μία παραγγελία παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας σε διάστημα 3 ωρών από την καταχώρησή της. Μετά από αυτό το διάστημα ενδέχεται η παραγγελία σας να έχει ήδη προχωρήσει στη διαδικασία παραγωγής, οπότε η ακύρωση δεν θα γίνει δεκτή.
Μπορείτε να στείλετε email στο info@risetia.gr με θέμα"Ακύρωση παραγγελίας", αναγράφοντας τα στοιχεία της παραγγελίας σας.
Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου;
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί SSL κρυπτογράφηση καθ όλη την διάρκεια χρήσης του, συμβαδίζοντας με τις μοντέρνες πρακτικές ασφαλείας.
Αφού επιλέξετε ως μέσο πληρωμής την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσω του συστήματος ασφαλών συναλλαγών Viva Wallet, θα μεταφερθείτε στο προστατευμένο περιβάλλον του Viva Wallet για να ολοκληρώσετε τη συναλλαγή σας. Η Viva Wallet δέχεται όλες τις πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες και η πληρωμή μπορεί να γίνει:
Πρέπει να κάνω λογαριασμό για να παραγγείλω;
Δεν χρειάζεται να κάνετε εγγραφή για την πραγματοποίηση της αγοράς σας. Μπορείτε να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο που σας στέλνεται στο email.